Dusza pełna marzeń

Jak przetrwać kilka godzin w podróży?

Wróciłam! Była to dość krótka nieobecność, obawiam się, że w roku szkolnym będzie jeszcze gorzej. 😦 Moja „wycieczka” trwała zaledwie trzy dni, a ja cały czas myślałam o blogu i o Was. 🙂 No właśnie, wycieczka…

Razem z moją rodzinką postanowiliśmy odwiedzić rodzinę na Dolnym Śląsku i przy okazji zahaczyć o Wrocław. O samej wycieczce opowiem Wam w następnym poście, a teraz chciałabym się skupić na temacie, który widnieje w tytule wpisu. 🙂 Z Krakowa do Wrocławia jedzie się ok. 3 godziny autostradą. Wiem, że to nie jest bardzo długo, ale też nie jest bardzo krótko. Ja chciałabym się z Wami podzielić moimi sposobami na zbicie czasu w samochodzie, samolocie czy innym środku transportu. 🙂

www.bravo.pl 

1. Film – jest to chyba najłatwiejsza forma spędzenia podróży. Musimy tylko wcześniej zgrać film lub serial na tablet czy na telefon lub zaopatrzyć się w DVD samochodowe. Jeśli mamy młodsze rodzeństwo, to możemy z nim obejrzeć jakąś bajkę, żeby też się nie nudziło. 🙂

2. Książka – jeżeli nie cierpicie na bardzo dokuczliwą chorobę lokomocyjną to możecie wybrać czytanie książki. Jeszcze kilka lat temu nie przeszłoby mi na myśl takie spędzanie czasu, ale potem zaczęły się dojazdy autobusem/tramwajem do szkoły i zaczęło się czytanie w tych środkach pojazdu. I tak oto teraz mogę sobie czytać ulubioną książkę.

3. Słuchanie muzyki – poprawka. To jest najłatwiejsza forma spędzenia podróży, nie film. No bo chyba każdy ma telefon, na nim ulubione piosenki i słuchawki. 🙂 Ja lubię połączenie muzyki i książki – wtedy przynajmniej nie słyszę niczyich rozmów. 🙂

Tumblr
Haha, też tak macie?

4. Gra – jeśli macie rodzeństwo, możecie w coś z nim pograć. Ja z moją siostrą często gramy w Uno, ale można w różne inne gry, np. kółko i krzyżyk, okręty itp.

5. Ostatnim i najlepszym sposobem na przeżycie podróży jest po prostu spanie. 🙂 Ja nigdzie się nie ruszam bez mojej podusi, więc w każdej chwili mogę pójść spać. Do tego mam jeszcze chorobę lokomocyjną, więc biorę Aviomarin i długi i twardy sen gwarantowany! Polecam 🙂

www.bliskodziecka.com.pl 

One thought on “Jak przetrwać kilka godzin w podróży?

Skomentuj

