Dusza pełna marzeń

Letnie wieczory

Dzisiaj kolejny post ze „stylizacją”. 🙂 Powstała ona głównie z myślą o letnich wieczorach, które ostatnio są coraz chłodniejsze. Oprócz tego wyobrażałam sobie siebie w tych spodniach na kolacji w jakimś hotelu z all inclusive na wakacjach. Tak wiem, moja głowa buja w obłokach. 😛 Ale naprawdę moją pierwszą myślą po zobaczeniu tych spodni była opisana wyżej sytuacja. 🙂
A więc główna część tej stylizacji to długie i luźne spodnie w pięknym kobaltowym kolorze (btw. zakochałam się w nim :D). Do nich zwykła biała bokserka i białe dodatki. 🙂

Czy Was też już troszkę przeraża to, że do końca wakacji zostało troszkę ponad dwa tygodnie? To jest straszne! :/ Tak więc ja korzystam z ostatnich dni wolności i całymi dniami czytam książki. 🙂 Obecnie jestem w trakcie „Papierowych miast”. Czytaliście już? A może obejrzeliście film? Podzielcie się swoimi opiniami! 🙂

Bokserka – Sinsay
Spodnie – Bershka
Sandały – Czas na buty
Torebka – Shein

Skomentuj

