Dusza pełna marzeń

Biała sukienka

Byłam dzisiaj z moją przyjaciółką w galerii, w kinie na „Papierowych miastach”. Podobał mi się ten film i muszę przeczytać jeszcze książkę, ponieważ nie zdążyłam tego zrobić. 😛 Ale mam postanowienie, że w miarę możliwości najpierw czytam książkę, a dopiero potem oglądam jej ekranizację. Niestety nie zawsze mi się to udaje, no ale… 😛 A w galerii połowa świateł zgaszona, brak klimatyzacji, ruchome schody wyłączone. Chwilami czułam się, jakbym była w zamkniętym centrum handlowym. A to wszystko podobno przez te upały. Widać nie jesteśmy przygotowani na lato. :/

Korzystając z bycia w galerii, poszłyśmy obczajać nowe kolekcje w sklepach. Oczywiście nic nie kupiłam, bo ceny są kosmiczne. Ale jak to ja zauważyłam cuuuudowną białą sukienkę, która mnie naprawdę urzekła. 🙂 Więc od razu zaczęłam gdybać, z czym bym mogła ją ubrać. I oto rezultat! 😀

Pierwszy zestaw bardziej klasyczny:

Sukienka – Stradivarius
Buty – Deichmann
Torebka – Sinsay
I drugi bardziej wygodny:
Sukienka – Straduvarius
Buty – Bershka
Bransoletki – by Dziubeka: 12

Skomentuj

