Dusza pełna marzeń

Idealny wakacyjny dzień

W roku szkolnym, który trwa dziesięć miesięcy popadamy w rutynę. A przynajmniej ja. Mam ustalony plan dnia: wstaję, jem śniadanie, idę i wracam ze szkoły, jem obiad, uczę się, ćwiczę i idę spać… I tak cały rok. No może nie w czasie dłuższego wolnego. 😉 Ale teraz w wakacje też można popaść w taką rutynę. Mamy określone rzeczy, które robimy codziennie. I ja już zauważyłam to u mnie. Wiem, że nie potrwa to już długo, bo niestety ale do końca wakacji jeszcze troszkę ponad trzy tygodnie. Mimo to, chciałbym Wam pokazać moje sposoby na spędzanie tych cudownych dni (bo pogoda nas ostatnio rozpieszcza). 🙂 Czy Wy też macie swoje „składniki” na idealny wakacyjny dzień?

1. Pobudka. Może się to wydawać dziwne, ale nie lubię spać za długo. Wolę wstać wcześniej, żeby mieć dłuższy dzień. 🙂 Najpóźniejsza godzina, o której lubię wstać to 9:00. W lipcu spałam do woli, wstawałam wtedy, kiedy się obudziłam. Ale teraz zaczęłam nastawiać sobie budzik na 8:30, żeby nie przyzwyczaić za bardzo mojego organizmu do dłuuuugiego snu (ostatnio spałam 12 godzin, a w roku szkolnym to raczej niemożliwe). 😉

Tumblr

2. Śniadanie. Najważniejszy posiłek dnia i również mój ulubiony. Uwielbiam owsiankę, której nie mogę sobie odmówić, mimo że jem ją ciągle w roku szkolnym. Ale oprócz niej robię sobie też różnego rodzaju placuszki czy pancakes’y. 🙂 I do tego oczywiście owoce! 😛

3. Trening. Zauważyłam, że zdecydowanie lepiej ćwiczy mi się rano. Daję radę wykonać wtedy nawet te najtrudniejsze ćwiczenia. 😉 A po treningu obowiązkowo mrożona kawa! 😀

Tumblr

4. Ulubiony serial. Może zabrzmi to dziwnie, ale zawsze kiedy ćwiczę oglądam jakiś serial. Więc trening jest dla mnie czymś 2 w 1. 😉 Przynajmniej potem nie mam wyrzutów sumienia, że siedziałam bezczynnie godzinę przed laptopem. Obecnie jestem na etapie oglądania Downton Abbey. 

Tumblr

5. Owooooce. Teraz kiedy jest tyle owoców do wyboru, byłby to grzech nie jeść ich codziennie. Dlatego w moim jadłospisie musi się znaleźć miseczka pysznych owoców. Po niej świat od razu staje się piękniejszy! 😀

6. Leżak + dobra książka + ulubiona muzyka. Czy istnieje lepsze połączenie? W takie upalne dni nie chce się robić nic, co wymaga dużego wysiłku. Dlatego wtedy siadam na leżak, zakłam słuchawki i zanurzam się w lekturze. 😀

7. Nauka francuskiego. Pewnie 99% z Was uzna mnie za wariatkę, ale tak uczę się w wakacje. Mówiłam to już nie raz, jestem totalnym świrem na punkcie francuskiego. I to mnie relaksuje. Dlatego codziennie poświęcam przynajmniej godzinkę na naukę słówek. 🙂

Pinterest

8. Czas z rodziną. Jestem bardzo rodzinną osobą, dlatego codziennie spędzam z dużo czasu z moimi najbliższymi. Gramy w różne gry lub w siatkówkę. 🙂

www.emaze.com

9. Prysznic/kąpiel. Chyba nie muszę nic dodawać. 😛

Tumblr

10. Film. Na zakończenie „intensywnego” i ciepłego dnia uwielbiam położyć się do łóżka i obejrzeć jakiś film. Ostatnio mam fazę na „Przeminęło z wiatrem”. Kocham go ❤

radiacja.blogspot.com
Tumblr

Skomentuj

