Dusza pełna marzeń

Najlepszy omlet na świecie! ;)

Odkąd zaczęłam czytać o zdrowym odżywianiu itp., mam problem z tym co jeść na kolację. Bo to ani pieczywa nie powinno się jeść, ani nic słodkiego… Wcześniej naleśniki jadłam zwykle na kolację, bo wtedy cała rodzinka jest w domu, a teraz… I weź tu człowieku daj sobie z tym radę. 😛 Oczywiście czasami, kiedy w domu nie ma nic innego oprócz chleba i wędliny, jem właśnie ten zestaw. Przez aparat ortodontyczny polubiłam też kaszki dla dzieci i niekiedy zdarza mi się jeść je na kolację (koniecznie musicie spróbować kakaowej! :D).

Przeczytałam też, że na kolację można jeść jajecznicę lub omleta, co uratowało mi życie. 😛 I tak oto ostatnio zrobiłam najlepszego na świecie omleta ze szpinakiem, serem camembert i pomidorkami z ogródka. Mówię Wam, pycha!!! 😀 Musicie go spróbować, dlatego chcę się z Wami podzielić przepisem. 🙂

– 2 jaja
– 2 garści szpinaku baby (ok. 30 g)
– ząbek czosnku
– ok. 1/2 sera camembert (chodzi mi o połowę kółeczka, jakim jest camembert :P) (ok. 18 g)
– 1 mały pomidor (ok. 50 g)
– szczypta soli

Szpinak przelać odrobiną wrzątku, a następnie zimną wodą. Wrzucić na patelnię posmarowaną olejem lub oliwą z oliwek. Wycisnąć na niego czosnek. Pomidora pokroić w plasterki, a te jeszcze na pół. Camemberta pokroić w paseczki, a następnie każdy z nich na 4-5 małych kawałków. Jajka roztrzepać z szczyptą soli. Patelnię ze szpinakiem postawić na gaz, jej zawartość razem wymieszać. Wrzucić pomidorki. Po ok. 2 minutach wlać jajko i postępować tak, jakby się robiło zwykłego omleta. Gdy jaja będą już trochę ścięte, dodać ser. Smażyć do całkowitego ścięcia. Smacznego! 🙂

W takim omlecie jest:
211 kcal
15,7 g białka
3,9 g węglowodanów
14,6 g tłuszczy

Jeszcze chciałabym się z Wami podzielić moim nowym muzycznym odkryciem. Może jeszcze tego nie wiecie, ale kocham muzykę francuską i właściwie żadnej innej nie słucham. 😛 Poznałam ostatnio Vincet Niclo, który jest zabójczo przystojny, a do tego ma cudowny, wspaniały, przepiękny,… głos. ❤ Słuchając Jego piosenek rozpływam się i jestem pod ogromnym wrażeniem. ❤

Skomentuj

