Dusza pełna marzeń

Ulubione lakiery do paznokci

Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, ale niestety nienawidzę tego robić. I mam tak z wieloma rzeczami. :/ Na przykład lubię porządek, ale nie lubię sprzątać. Lubię mieć pięknie ozdobione ciasteczka, ale kiedy trwa to w nieskończoność, to tego nie lubię. :/ Czy Wy też tak macie? Może to wszystko przez to, że zajmuje to tak dużo czasu? Co o tym myślicie? 🙂

Tak jak już powiedziałam, uwielbiam mieć pomalowane paznokcie. Dlatego od kiedy jestem w liceum, jestem szczęśliwa, ponieważ mogę mieć w szkole je pomalowane. No bo wcześniej to tylko w trakcie weekendu, świąt, ferii i wakacji. A teraz mogę mieć na okrągło! 😀 Czy to nie jest piękne? 🙂 Z tego też powodu w tym roku szkolnym uzbierało mi się kilka nowych lakierów… Kilka to chyba eufemizm w tym przypadku. 😛 Gdziekolwiek nie poszłam, do jakiegokolwiek sklepu z kosmetykami, stamtąd wychodziłam z lakierem. Tak samo mam ze świeczkami. 😛 No i uzbierało mi się tego trochę. 😀 Dlatego już teraz, w czasie wyprzedaży nawet nie patrzyłam na półki z lakierami; mój portfel chyba by tego nie przeżył. 😛

No, ale przynajmniej mam duży wybór kolorów i teraz chciałabym Wam pokazać moje ulubione właśnie teraz, w okresie letnim. 🙂 Może akurat któryś Wam się spodoba. 🙂

Najpierw pokażę Wam jeszcze kolory, które według mnie są odpowiednie przez cały rok na każdą okazję.

– Cudowny kolor nude i moja ulubiona seria lakierów, czyli Golden Rose Color Expert kolor nr 06.
– Praktyczny, śliczny i dobry zawsze biały lakier – Lovely Classic nr 25
– Następny cudny kolor, w którym jestem zakochana po uszy i mam go chyba najczęściej na paznokciach, czyli Essence Colour&Go 152 give me nude, baby! 
– I ostatni… Niestety w tym przypadku uwielbiam tylko kolor, ponieważ sam lakier jest okropny. Bardzo ciężko się nim maluje, a potem powstają pęcherzyki powietrza. Naprawdę go nie lubię. Znacie może jakiś inny lakier innej firmy o takim pięknym kolorze? Wiem, że jest to odpowiednik Essie Fiji, ale nie chcę kupować takiego drogiego lakieru. :/ Pomóżcie! 😉 – Rimmel nr 203 Lose your lingerie

No dobrze! A teraz typowo wiosenno-letnie kolory! 🙂

Safari nr HD 44 (piękny limonkowy kolor), HD 6 (wiem, że czerwony powinien się znaleźć w lakierach wyżej, ale powiem szczerze, rzadko nim maluję paznokcie, najczęściej właśnie w obecnym okresie) i HD 48 (cudowny lawendowy kolor <3). Lakiery tej firmy są tanie (3,50 – 4 zł za buteleczkę) i muszę przyznać, że wcale nie są złej jakości. Mogę nawet powiedzieć, że są nawet lepsze niż ten, który mam z Rimmela.
Najpiękniejszy i zdecydowanie mój ulubiony wiosenno-letni kolor, czyli Essence Colour&Go 146 that’s what i mint! Uwielbiam ten miętowy odcień, który ma delikatne drobinki brokatu. Jednak trzeba się wpatrzeć, żeby je zobaczyć. Cudowny! 🙂
A jakie Wy lubicie mieć kolory na pazurkach w tym okresie wiosenno-letnim? 🙂

3 thoughts on “Ulubione lakiery do paznokci

  1. Haha mam tak samo! Uwielbiam porządek, ale żeby sprzątać to musi być TEN dzień. A z paznokciami.. hmm kiedy mój facet powie mi, że mam pomalować je na czerwone to robię to natychmiast, jednakże kiedy sama się za to zabieram… to zazwyczaj ich nie maluję. Moje ulubione to wszelkie pastelowe i różne odcienie czerwieni 😀

    Lubię to

Skomentuj

