Dusza pełna marzeń

Stylizacja festiwalowa

Ponieważ mamy lato, co chwila organizowane są jakieś festiwale. Dlatego piszę dzisiaj tego posta. Ale również dlatego, że na blogu Kolorowa Dusza jest organizowany konkurs na festiwalową stylizację. Postanowiłam spróbować, wziąć w nim udział chociaż dla małej zabawy (uwielbiam tworzyć różne stylizacje). 🙂

Nigdy nie byłam na żadnym festiwalu, ale za to widziałam zdjęcia różnych gwiazd z takich wydarzeń. Do tego jeszcze dochodzą fotki z Tumblr i mamy dużo inspiracji. 🙂 Pomyślałam sobie, że gdybym miała iść na jakiś festiwal, założyłabym coś z frędzlami. Nie wiem dokładnie czemu, one po prostu kojarzą mi się z rozrywką tego typu. Oprócz tego musiałoby być mi wygodnie – w końcu to gwarantuje dobrą zabawę. 🙂 I tak idąc małymi kroczkami, znalazłam różne elementy „mojej” festiwalowej stylizacji. 😉 Kiedy przeczytałam o tym konkursie, od razu też wiedziałam, że musi się w niej znaleźć kimono. Ostatnio mam ogromną fazę na tego typu nakrycie. 😀 
Napiszcie koniecznie, czy podobają się Wam posty tego typu, z takimi propozycjami stylizacji. 🙂
Bokserka – Bershka
Kimono – Sheinside
Szorty – Bershka
Sandały – Deichmann
Naszyjnik – Selected Femme via Zalando
Torebka – Sheinside
#KonkursZalando

2 thoughts on “Stylizacja festiwalowa

Skomentuj

