Dusza pełna marzeń

Motywacja #1

Obecna jest już wszędzie moda na zdrowy styl życia. Ludzie zaczynają zdrowo się odżywiać, ćwiczyć, ruszać się, a fast foody bankrutują. Zmienia się ten nasz świat. Ale wiecie co? W tym przypadku akurat dobrze! Może zmniejszą się kolejki do lekarzy, nie będziemy musieli wydawać tyle pieniędzy na lekarstwa. A skutkiem ubocznym tego „nowego życia” (:P) jest ładny wygląd. I mi się to wszystko podoba! Nawet bardzo. 🙂 Wkręciłam się w to wszystko na maksa i tylko mój portfel troszkę na to narzeka. 😛

No, ale jesteśmy tylko ludźmi i czasami mamy chwilę słabości. Wtedy mi, najczęściej, nie chce się ćwiczyć. 😦 Ale, nie wiem jak Wam, pomaga mi oglądanie różnych zdjęć na Tumblr. 🙂 Znajduję tam różne pomysły na zdrowe posiłki, przekąski czy po prostu zdjęcia ludzi w ruchu. I mnie to motywuje. 🙂 Dlatego też przychodzę z tym postem, żebyście w chwilach słabości mogli zobaczyć te motywatory. 😛 Bo najważniejsze to się nie poddawać 🙂
Powodzenia!

No patrzcie, jaka ona jest szczupła! 🙂
Wszystkie zdjęcia są z Tumblr.

One thought on “Motywacja #1

Skomentuj

