Dusza pełna marzeń

Książki na wakacje

Wakacje, świeże powietrze, leżak i książka. Czy jest coś piękniejszego? To mój ulubiony sposób odpoczynku, dlatego zawsze czekam na lato. 🙂 W roku szkolnym w ogóle nie mam czasu na czytanie, więc robię to w autobusie i tramwaju ( i czasem na lekcjach jak nic się nie dzieje 😛 ). Również w tym zapracowanym okresie często chodzę do biblioteki. Ale w wakacje mi się nie chce 😛 Dlatego wszystkie książki, które kupuję, zostawiam z myślą o lecie. 🙂 Niektóre czytam ponownie, inne po raz pierwszy.
I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi planami książkowymi na nadchodzącą część wakacji. 🙂

1. Girl Online – książka autorstwa mojej ulubionej Youtuberki – Zoelli! 🙂 Strasznie czekałam na jej zaczęcie i wreszcie przyszedł jej czas. Juhuuu! 😀

2. Diabelskie Maszyny – to jest seria trzech książek („Mechaniczny Anioł”, „Mechaniczny Książę”, „Mechaniczna Księżniczka”), która jest prequelem serii „Dary Anioła”. Koniecznie musicie ją przeczytać! To są najlepsze książki ever!!! Tylko uważajcie, zabierzcie się za wtedy, kiedy nie musicie nic robić, bo wciągają na maksa. 😛

3. Vogue. Za kulisami świata mody – interesuję się modą, oglądam pokazy, kolekcje, więc nic dziwnego, że ta książka znalazła się w mojej biblioteczce. 🙂

4. Trzy metry nad niebem – kupiłam tę książkę z dwóch powodów. Po pierwsze spodobał mi się opis z tyłu na okładce, a po drugie kosztowała 8 zł. 😛

Jeżeli zostanie mi się jeszcze czasu, to oczywiście poszperam jeszcze po szafach i coś przeczytam. 😛 Kocham wakacje! 😀

***
Zostałam wczoraj nominowana przez Martynę z bloga Be Fit Be Strong! do „Liebster Blog Award”, za co Jej bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! 😀

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Jesteście ciekawi moich odpowiedzi? 😉
1. Lato czy zima?
Zdecydowanie lato! Jestem strasznym zmarzluchem, więc w zimie jest mi wiecznie zimno. I próbując tego uniknąć, ubieram się jak bałwan, co jest bardzo niewygodne. 😛
2. Ulubiony owoc i deser z jego użyciem?
Lubię praktycznie wszystkie owoce, więc odpowiedź na to pytanie musi zostać dogłębnie przemyślana…
Kocham truskawki! 🙂 A mój ulubiony deser jest prosty – truskawki z jogurtem naturalnym. Mogłabym go jeść na okrągło. 🙂
3. Najtrudniejsza potrawa, której się podjęłaś/podjąłeś?
Francuskie makaroniki. Robiłam je już trzy raz i wyszły tylko za pierwszym. 😛 Ale na pewno jeszcze będę próbowała. 🙂
4. Ulubiona potrawa/przysmak z dzieciństwa?
Naleśniki z truskawkami! 🙂 Kiedyś średnio co tydzień był u mnie w domu ten przysmak. 😛 Teraz też się pojawia, ale już rzadziej.
5. Ulubiona zupa?
Krem pomidorowy. 
6. Truskawki czy maliny?
Kocham i to, i to, ale bardziej truskawki. 🙂
7. Wolisz gotować dla siebie czy dla rodziny?
Chyba  bardziej dla siebie, ponieważ jak nie wyjdzie to tylko ja narzekam. 😛 Ale oczywiście jak coś zrobię dla wszystkich i będzie smakowało, to jestem przeszczęśliwa. 🙂
8. Znienawidzona potrawa?
Bigos. Nienawidzę go i nienawidzę jego zapachu.
9. Jaka była Twoja największa kuchenna porażka?
Kiedyś chciałam zrobić buche du Noel, czyli francuską roladę świąteczną. Niestety wtedy jeszcze nie wiedziałam, że można dodać więcej mąki, jeśli ciasto jest za rzadkie i totalnie mi nie wyszło. Najtrudniejszym etapem było zawijanie tego nieudanego ciasta w roladę – zupełnie się rozwaliło.
10. Ulubiona zdrowa przekąska?
Zdrowe babeczki. Dzisiaj nawet zrobiłam takie bez cukru z rabarbarem. 🙂
11. Ulubiony superfood? 
Nasiona chia. 

Ja nominuję: MitotitooKsiężniczka CharlottePrince GeorgeKsiężna MarieMy little empire fashion
Niestety nominuję tylko tyle blogów, ponieważ nie znam więcej nowych. Piszcie w komentarzach adresy swoich, na pewno wejdę! 🙂

Moje pytania:
1. Ulubiona pora roku?
2. Ulubione śniadanie?
3. Najpiękniejsze miejsce na świecie wg Ciebie?
4. Ulubiona aktywność fizyczna?
5. Ulubiona książka?
6. Najsmutniejszy film, jaki kiedykolwiek widziałaś?
7. Pieczenie czy gotowanie?
8. Facebook czy Twitter?
9. Największa pasja?
10. Piosenka, przy której nogi same zaczynają Ci tańczyć?
11. Masz rodzeństwo?

5 thoughts on “Książki na wakacje

  1. OOO dzięki za nominację ♥ postaram się odpowiedzieć ale nie wiem jak szybko mi się to uda 😀
    polecam osobiście Diabelskie Maszyny ❤ Może się skuszę na tą książkę od Zoelli 😉

    Lubię to

Skomentuj

