Dusza pełna marzeń

Pudding chia

Czy Wy też nigdy nie macie czasu na sprzątanie? Dlatego zawsze w wakacje staram się posprzątać w moich szafach, wyrzucić to, co nie jest mi już potrzebne i uzbierało się przez ostatni rok. Czasem znaleziska są szokujące! 😛 Ja dzisiaj zabrałam się za gruntowne sprzątanie wszystkich szaf, ale obawiam się, że dzisiaj wszystkiego nie zdążę, więc będę kontynuować jutro. :/ Ale znalazłam już kilka moich obrazków na plastykę z gimnazjum, parę starych dyplomów i całą stertę makulatury. A zostały mi jeszcze cztery szuflady, duża szafa i stolik nocny… Powodzenia dla mnie! 😉

W przerwie w sprzątaniu chcę się z Wami podzielić pysznym śniadankiem, które świetnie się sprawdza w roku szkolnym tak jak owsianka. Mimo, że nie wygląda na to, jest dosyć syte. Mianowicie mówię o puddingu z nasion chia. Są to malutkie nasionka z mnóstwem dobrych rzeczy w sobie. Na przykład mają osiem razy więcej kwasów Omega 3 niż łosoś! 😀

Składniki:
– 2 łyżki nasion chia
– 125 ml mleka
– owoce do wyboru

Nasiona wsypujemy do miseczki i zalewamy mlekiem. Mieszamy i odstawiamy do lodówki na noc. Z wybranych owoców robimy mus (ja często robiłam truskawkowo-bananowy, a teraz bananowo-nektarynkowy, ale możecie zrobić, jaki tylko chcecie). Rano łączymy napęczniałe nasiona z musem, mieszamy i śniadanko gotowe!!! 🙂

3 thoughts on “Pudding chia

Skomentuj

