Dusza pełna marzeń

Lekkie placuszki z serkiem homogenizowanym

Jak Wam już pisałam, staram się zdrowo odżywiać. Na początku wakacji założyłam sobie zeszyt z przepisami i przepisałam ich już ok. 140. 🙂 I co jest niesamowite – najwięcej przepisów na zdrowe śniadania to placuszki. A ja uwielbiam placki! 😀 Bardzo się cieszę, bo teraz, w wakacje, mam czas je robić. I praktycznie codziennie mam coś innego jako pierwszy posiłek dnia.

I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić jednym z moich ulubionych śniadań. A mianowicie są to placuszki z serkiem waniliowym. Są po prostu przepyszne! 😛 Ja jem je z jogurtem i różnymi owocami, które mam w domu. Są szybkie i bardzo trudno je zepsuć. 🙂 Zrobiłam je z TEGO przepisu. Także zachęcam Was do ich zrobienia. 🙂

Skomentuj

