Dusza pełna marzeń

Najlepsza baza pod cień do powiek

Dzisiaj coś kosmetycznego. 🙂 Coś nowego. 🙂 Otóż… Mam zamiar polecić Wam cudowną, niesamowitą, świetną (mogłabym tak dalej wymieniać) bazę pod cień do powiek.

Niestety, ale należę do grona osób z cerą tłustą. 😦 Problem tej całej tłustości dotyczy też moich powiek. Miałam kiedyś duży problem z tym, że cień zbierał się w zgięciu na mojej powiece. Po około godzinie robiła mi się taka okropna gruba linia na środku. :/ Na każdej przerwie musiałam chodzić do łazienki i poprawiać sobie to wszystko. Nie sprawdził się u mnie puder pod powiekę, ani niestety baza pod cień do powiek z Essence. 😦 Szukała dalej, ale dużo było baz np. z Urban Decay, która do tanich nie należy. Dlatego musiałam znaleźć coś tańszego. Nie oszukujmy się. Budżet nastolatki nie zawsze jest wysoki. Ale udało się! 😀 Znalazłam bazę z dobrymi opiniami, którą kupiłam za 17 zł.! 🙂 A mowa tutaj o… Hean Stay On. To jest po prostu bomba! Cienie trzymają się cały dzień, nawet po aktywności fizycznej (czyli po wf na 4. lekcji) i nie muszę nic poprawiać. A do tego pięknie pachnie! 😀

W takim jednym słoiczku jest 14 g produktu. Używam go praktycznie codziennie od 3 miesięcy i naprawdę mało go ubyło. 🙂 Myślę, że wystarczy mi jeszcze na naprawdę długo.

Podsumowując… Osoby, które mają problem z „uciekającym” cieniem do powiek, powinny kupić tę bazę. 🙂

Skomentuj

