Dusza pełna marzeń

Sunday look

Ale upały! No, ale to w końcu wakacje i musi tak być. 🙂 Tak, jak już mówiłam, ja bardzo lubię taką pogodę. 🙂 Cały dzień na zewnątrz, woda, kawa mrożona, lody, książka i laptop = szczęście. 😀

A co do dzisiejszego stroju… Może białe rurki nie były super-hiper pomysłem, ale nie było aż tak źle. Gorzej by było z czarnymi. 😀 Do tego koszula na grubych ramiączkach , która w sklepie wołała do mnie: „kup mnie”. 😛 I ten uroczy supełek. 😀 W ogóle ostatnio w mojej szafie pojawiła się przerażająca liczba koszul. Chyba się starzeję. XD

Koszula – Reserved
Spodnie – Lidl
Tak, mam spodnie z Lidla i to nie jedną parę, i uważam, że spodnie z tego sklepu są bardzo wygodne. Wypróbujcie kiedyś! 😉

Skomentuj

