Dusza pełna marzeń

Zdrowe śniadanie – kakaowa owsianka z bananem

Jestem już na tym etapie, że nie mam pojęcia, który dzisiaj dzień tygodnia. 😛 Zwykle soboty celebruję jakimś wyjątkowym śniadankiem, ale teraz… Jem nieważne co, ważne, że pyszne! 😀 Oprócz tego w czwartek założyłam aparat na dolne zęby i nie jestem w stanie nic gryźć 😦 Osoby, które mają aparat, wiedzą, o czym mówię. Dlatego dzisiaj zrobiłam coś „papkowatego”, czego nie muszę za bardzo gryźć. 🙂 A owsiankę, bo o niej mowa, często jem w roku szkolnym. Wieczorem ją sobie przygotowuję, a rano tylko podgrzewam. 🙂 Kiedyś jak ktoś mówił „owsianka”, mówiłam sobie, że jej nie zjem. Zrobiłam pierwszy raz i ją pokochałam! 😀 Dlatego jeśli jesteście uprzedzeni do owsianki tak, jak ja kiedyś, spróbujcie! A nuż okaże się ona waszym ulubionym śniadaniem. 😛

– 4 łyżki płatków owsianych
– 1,5 szklanki mleka
– 1 płaska łyżeczka kakao gorzkiego
– 1 banan
– 1 łyżeczka miodu
– wiórki kokosowe (opcjonalnie)

Płatki zalewamy mlekiem i odkładamy na bok na min. 30 minut, a najlepiej zrobić to wieczorem i włożyć do lodówki na całą noc. Podgrzewamy na małym ogniu. Banana rozgniatamy widelcem. Gdy mleko i płatki zaczną się gotować, dodać pozostałe składniki i dokładnie mieszać. Jeśli jest według Was za gęsta, możecie dodać jeszcze trochę mleka.

Smacznego!

Skomentuj

