Dusza pełna marzeń

Najpiękniejsze miejsca na wakacje :)

Uwielbiam lato. Uwielbiam słońce. Uwielbiam wakacje. 😀 Od początku maja jestem w totalnie letnim klimacie. Od tego czasu przeglądałam wiele ofert wakacyjnych różnych biur podróży. Oczywiście tylko z ciekawości. 🙂 Ale nie ukrywam, znalazłam wiele pięknych miejsc, które znalazły się na mojej liście „Wymarzone miejsca na wakacje”. 😛 I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi wyborami. Może akurat któreś miejsce wpadnie Wam w oko i tam pojedziecie? 🙂 Są to też miejsca, do których być może kiedyś pojadę. Na pewno jest większa szansa, że kiedyś wybiorę się do nich niż np. na Hawaje. 😛

Kocham Francję. Naprawdę. Uważam, że Paryż to najpiękniejsze miasto na świecie i chciałabym tam kiedyś zamieszkać. 🙂 Ale jeśli chodzi o wakacje, to uwielbiam Grecję, a dokładniej wyspy. Ta piękna woda, te widoki i wąskie uliczki są tak urocze, że mogłabym tam jeździć co rok. A oto moje wymarzone greckie miejsca na wakacje:

1. Santorini – chyba najpiękniejsza grecka wyspa. Umrę, jak tam nie pojadę. 😛 Jeszcze jakbym bym była w takim cudnym hotelu, jak Wam niżej pokażę ❤ Bajka! 😀

www.homearound.com
commons.wikimedia.org

A do takiego hotelu chcę jechać! 😛

www.cosmopolitan-santorini.com
www.sanantonio-santorini.com
tommybeautypro.wordpress.com

2. Zakynthos – kolejna wspaniała wyspa. Koniecznie trzeba zobaczyć plażę Nagio, gdzie znajduje się wrak statku oraz Błękitne Jaskinie, gdzie można spotkać żółwie. 🙂

www.holidayguru.pl
www.keytours.gr
www.gozakynthos.gr
commons.wikimedia.org

3. Skiathos – byłam już na tej wyspie, ale zdecydowanie chcę tam jeszcze wrócić! Głównie ze względu na ten złoty piasek. ❤ No, a oprócz tego był tam kręcony jeden z moich ulubionych filmów – "Mamma Mia!" 🙂

alkyontravel.gr
odc-skiathos.com
villamirovili.com

4. Mykonos – jest to kolejna piękna wyspa, którą podpatrzyłam u Zoelli. Ona również uwielbia Grecję i co roku tam jest. Potem częstuje nas zdjęciami/filmikami i gotowe! Moja chęć na pojechanie tam się pojawia! 😀

travel.usnews.com
www.bill-coo-hotel.com
istanbul.blog.lemonde.fr
www.myhomedesign.fr

Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała do tej listy czegoś francuskiego! 😛 A więc voila!

5. Nicea – drugie co do wielkości miasto na Lazurowym Wybrzeżu. Piękne plaże, piękne palmy, piękne wszystko! 😀
www.hotelroomsearch.net
www.rivieraholidayhomes.com

6. Korsyka – francuska wyspa uwielbiana przez Francuzów. 🙂 I przeze mnie, mimo że tam jeszcze nie byłam. 😛

www.corsicacroisieres.com
www.lefigaro.fr
corsevacances.fr

7. Wybiegając troszkę dalej… Marzę o wakacjach na Malediwach! Tam jest tak pięknie! 🙂 Ta czysta, przeźroczysta woda ❤ Zabierzcie mnie tam! 😀

travelsniper.pl
podroze.gazeta.pl
www.tui.pl
www.polankatravel.com
www.tui.pl
A Wy gdzie chcielibyście pojechać na wakacje? Co wolicie: morze czy góry? A może już byliście w którymś z miejsc, które wymieniłam? Piszcie! 😉

PS. Właśnie zaszło Słońce 😦

Skomentuj

