Dusza pełna marzeń

Piernikowe frappe

Wreszcie do Krakowa zawitało słoneczko! 😀 Jak tam w innych częściach kraju? Przez tę pogodę w ogóle nie czułam, że są wakacje. Teraz już troszkę bardziej jestem w tym letnim klimacie. 🙂 Oby było coraz lepiej i cieplutko. W końcu trzeba się kiedyś opalić. 😛 Tak jak moja Mama jestem osobą, która uwielbiam ciepło. Naprawdę. Wolę, kiedy jest mi za gorąco,  niż za zimno, bo jestem strasznym zmarzluchem. W zimie tyle czasem zakładam, że aż czuję się jak bałwan. 🙂

I kiedy jest tak ciepło, uwielbiam pić mrożone kawy, frappe, czy jak tam kto woli ją nazwać. 🙂 Dzisiaj zrobiłam po raz pierwszy (i o dziwo wyszła!) piernikową kawę mrożoną. Połączyłam w niej dwa cudowne okresy roku: wakacje i Boże Narodzenie. XD Mam nadzieję, że Wam też będzie smakować. 🙂

Składniki:
– 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
– 1 łyżeczka przyprawy do piernika
– 1 szklanka mleka
– dowolna liczba kostek lodu
– cukier (jeśli słodzicie kawę)

Możecie tę kawę przygotować w shakerze lub blenderze. Wsypujemy i wlewamy wszystkie składniki i porządnie mieszamy/blendujemy. Przelewamy do szklanki 🙂 Na wierzch możemy dać bitą śmietanę.

Smacznego! 🙂

Skomentuj

