Dusza pełna marzeń

Co warto kupić na wyprzedaży?

Jest właśnie okres, który My, kobiety, z reguły bardzo lubimy. W przeciwieństwie do naszych portfeli. 🙂 W większości sklepów panują już wyprzedaże i idąc przez galerie, bombardują Nas ze wszystkich stron napisy „SALE”. Ja osobiście w tym roku nie zamierzam kupować nie wiadomo ile, ponieważ, jak na złość, skończyły mi się wszystkie niezbędne kosmetyki i to na nie muszę przeznaczyć mój fundusz. :/ Ale bardzo lubię w tym okresie przeglądać strony internetowe różnych sklepów i przygotowałam dla Was takie małe zestawienie tego, co, według mnie, można kupić i co ja bym chciała kupić, gdybym wygrała w lotto. 🙂 (Klikając w numerki pod zdjęciami, zostaniecie przekierowani na stronę produktu)

1. Bershka – jest to sklep, w którym najbardziej czuć te wyprzedaże i z którego wychodzę z min. 3 rzeczami w siatce. 🙂 No, ale bądźmy szczerzy – 25 zł za super kombinezon albo 39 zł za cudowne miętowe rurki. To grzech nie kupić. 😛
123
456
789
1011,
1213
2. Reserved – jest to sklep, do którego najczęściej chodzę z rodzicami i tam Ich na coś naciągam. 😛 Jednak muszę przyznać, że na dziale męskim jest znacznie więcej ładnych ubrań. Dlatego nie mogłam się zdecydować, co kupić mojemu Tatusiowi na Dzień Ojca. Chyba z pół godziny zastanawiałam się, którą koszulkę wziąć. Ostatecznie padło na dwa t-shirty i sweter. 😛
123
45,
67

3. Ostatnim sklepem, do którego „zajrzałam” jest H&M. Tam też chodzę tylko w czasie wyprzedaży, ponieważ ceny mają bardzo fajne. Ostatnio kupiłam nawet bawełniane szorty za… 10 zł! 😀 
123
45
W czasie wyprzedaży zwykle kupuję zwykłe koszulki, za które daję maksymalnie 10 zł. Dlatego jest to dobry moment na zakup wszystkich „must have”. 🙂
Miłego popołudnia!

Skomentuj

