Dusza pełna marzeń

Śniadanko na początek wakacji

Sezon na truskawki dobiega już końca. Niestety 😦 Przez cały miesiąc jadłam po kilka porcji tych pysznych owoców. Uwielbiam je pod każdą postacią! 🙂 Pojawiły się u mnie koktajle, truskawki z jogurtem, babeczki, omlet, naleśniki i wiele, wiele innych. A dzisiaj postanowiłam jakoś tak wyjątkowo powitać wakacje i zrobiłam sobie na śniadanko placuszki z truskawkami! 🙂 Zrobiłam je według TEGO przepisu. Wyszły przepyszne! Zjadłam je z jogurtem i, nie zgadniecie, z truskawkami. 😛

Znajdziecie u mnie wiele propozycji na zdrowe posiłki, ponieważ to całe zdrowe odżywianie strasznie mnie wciągnęło. 🙂 Mogłabym całymi dniami siedzieć na Internecie i szukać zdrowych przepisów. Muszę przyznać, że większość tych rzeczy jest naprawdę pyszna! Lepsze niż te niezdrowe jedzenie. 😛 Tylko moi rodzice trochę narzekają teraz na mnie, bo muszą kupować różnego rodzaju płatki, otręby itp. Czekoladę zawsze było łatwiej dostać. 😛

Skomentuj

