Dusza pełna marzeń

WAKACJE!!!

Nareszcie! Jeeej! 😀 Nadszedł ten najbardziej upragniony czas w roku. 🙂 Chociaż muszę przyznać, że ten rok szkolny strasznie szybko mi zleciał. Nawet nie wiem kiedy. Razem z koleżankami stwierdziłyśmy, że to przez ten natłok nauki, ale pierwsza klasa liceum to jeszcze nic. Aż się boję, bo będzie potem. 😛 No, ale teraz staram się o tym nie myśleć, mam zamiar wypocząć, nadrobić zaległości w czytaniu i wyżyć się kulinarnie. 🙂

Co do dzisiejszego stroju… Ubrałam to, w czym czuję się bardzo dobrze. Moja ukochana niebieska sukienka z F&F, która jest najwygodniejszą elegancką sukienką, jaką mam. Uwielbiam ją, dlatego pewnie pojawi się jeszcze wiele razy. 🙂 Do tego czarny żakiecik z podwiniętymi rękawami i wygodne baleriny. Jestem dosyć wysoka (173 cm wzrostu), dlatego nie mam w szafie za dużo obcasów. :/ Ale z pewnością się jeszcze w jakieś zaopatrzę. 🙂

Życzę Wam miłych wakacji, wypoczynku, dużo słoneczka i uśmiechu! 😀

sukienka – F&F
żakiet – Orsay
torebka – H&M
bransoletka – prezent

Skomentuj

